Vis hvad du kan

Det er ikke lige meget, hvordan budskabet bliver serveret, for hånden på hjertet: Hvor mange af de brochurer og blade, du modtager, arkiverer du lodret UDEN så meget som at åbne dem ?  Så hvad er det, der får os til at kigge en ekstra gang og bladre videre?

Bryd forventningen

Det kan godt betale sig at skille sig ud fra mængden. Tænk tanken. Og vend så tingene på hovedet. Hvem taler vi til? Hvordan tænker de? Hvad forventer de? Hvad forventer de absolut ikke? Det gælder om at leverer flot og målrettede reklame, der skærper kundens nysgerrighed – Form og indhold skal går op i en højere enhed.

Halvt eller hele vejen?

Jeg leverer idéer, grafiske elementer og står for programmering af din hjemmesiden. Du bliver fulgt helt til dørs, og jeg kan sørger for, at dine sider bliver opdateret og vedligeholdt.
Har I allerede en webløsning i dag, som I selv vedligeholder, leverer jeg design og grafiske elementer, lige til at tilføje nuværende hjemmeside. Med sans for farver, dimensioner og funktionelt design, kan jeg præsentere din virksomhed på den rigtige måde.

Klik, klik og væk igen

Et godt design er det krydderi, der giver brugeren lyst til at blive lidt længere og endda vende tilbage igen og igen. En god hjemmeside er godt struktureret, den fremstår gennemskuelig, overskuelig og indbydende for brugeren.
Der skal være nem adgang til siderne, d.v.s nem navigering rundt på din hjemmeside eller webshop.

En ekstra hånd

Mangler din marketingafdeling en ekstra hånd en gang imellem, eller savner I måske bare én af mine kompetencer, så kan jeg også være med som sparringspartner.

Det koster nødvendigvis ikke en bondegård

Det kan betale sig at få andre til at lave de ting som man ikke selv kan nå eller er god til. – Så lægger du din energi det rigtig sted.